La reducció de les emissions de CO2 i dels vols de curta durada en trajectes entre ciutats situades a 2,5 hores en TGV és alguna de les mesures que proposa l’estat francès pel rescat d’Air France.
L’aposta per l’ecomobilitat continua guanyant suport. El ministre d’Economia de França proposa contrapartides a Air France pel seu rescat segons aquesta notícia , entre les quals:
• Compromís per esdevenir la companyia més respectuosa amb el medi ambient.
• Reduir d’un 50% les emissions de CO2 per passatger i quilòmetre entre 2005 i 2030.
• També reduir d’un 50% les emissions de CO2 sobre els vols metropolitans d’ara a 2024.
• Els vols de curta durada dins l’estat francès es limitaran a connexions a “hubs”. És a dir, no seran viables entre ciutats accessibles en menys de 2,5 hores en TGV. Això tindrà un impacte directe sobre la companyia de baix cost, HOP!, filial d’Air France.
El passat 28 d’abril vam coordinar un webinar sobre Ecomobilitat, coordinat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona. Podeu trobar la càpsula en aquest link. Llàstima que aquesta notícia encara no havia aparegut!